Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемче при първоначално палене 156 1.8 ГИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблемче при първоначално палене 156 1.8 ГИ

    Значи паля я примерно сутринта докато е студена... и даржи стабилни обороти но като тръгна да и подам газ на място и глъхне,гася я паля пак и вече се е оправила (по някой път я паля и 3-ти път защото втория път е наполовина оправена !) Харчи нормално и си има мощност в движение, не забива главата и на празен ход е стабилна! Някой сблъсквал ли се е с това... ? Мисля че ми се случи за първи път като изчистих дросела (с парцалче) и оборотите на празен ход се оправиха! дебитомер не съм пипал и не съм палил или карал колата докато са разкачени маркучите !

    1,8 Twin Spark
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

  • #2
    Значи колега по проблем и почти по кола много хора са го имали и имат този твоя проблем....моят примерно беше следния
    хдих на диагностика ми казаха да сменя дебитомера и ламбда сонда....след смяната на дебитомера проблема беше решен 1/2 после смениха и ламбдата но пак нещо куцаше работата на оборотите изчистих и дроселната клапа и точно когато поставях гофрирания маркуч(80лв) който се намира след МАФ сензора и преди клапата открих че е нацепен на 4 места и има огромни дупки между сганките които не се забелязват на прав поглед та колата си смучеше чист въздух и от там пък най големите разбирачи във варна по елконите не са го видели и може и напразно да съм сменял дебитомера но както и да е проблемът се реши!! и сега си джиткам из надупчените варненски улици пожелавам ти същото и на всеки друг с подобен проблем
    Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

    Comment


    • #3
      сетих се за това и уж го гледах ама маркуча е здрав.... на диагностиката ламбда и дебитомер здражи... допреди 20-тина дни! Термостата не ми затваря и водата циркулира непрекъснато и трудно загрява, от него възможно ли е ?
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #4
        Да речем че проблема с паленето сутрин не е от дебитомер свещи и ламбда сонда ламбдата още не се е събудила и подгряла при този режим на двигателя. Може да има значително подобрение от смяната на бензиностанцията и горивото не не е сто процента от това. Мисля че проблема има нещо общо с положението на дроселовата клапа, един колега сподели наблюденията си че сутрин като пали дава на контакт и без да пипа педала на газта изчаква около 10 сек. и проблема се появява по-рядко. Ако намериш решение на проблема сподели го целия форум ще те споменава с добро. Успех
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          И аз четох да се чака малко на контакт преди да се завърти стартера, ама отбреме- навреме пак прави мизерии. Затова последно- давам на контакт, чакам 10секунди, гася, пак контакт и паля. Смисъла е ако ти е прецакан клапана за обратното гориво помпата да успее да напълни бензинопровода. Засега с този трик нямам ядове. Ако пак се появи нещо, хващам кристалната топка
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #6
            пробвах с няколко пути на контакт и изчакване без да паля и пак нестава... може би лекичко подобрение...! Иска си повторно че по някой път и потретване на паленето...Прави ми впечатление и че някой път е и с по малка мощност колата другпат върви нормално и така... но както казах разхода маслото водата не мърдат !Одеве отворих врата и форсирам на място... от изпускателните колектори някаде има грачене и леко припукване при сваляне на оборотите но не вески път, даже се усеща прекъсване при рязко подаване на газта не моментално изфорсирване а за частица от секундата замисляне! това което искам да се провери на колата ми и в което имам съмнения (не конкретно за проблема а по принцип) е Дебитомер,ламбда,дросел,свещи,и зацепването на ремъците ! Ще го проверя скоро ама за сега гадая.... !
            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

            Comment


            • #7
              Както съм споменавал и аз го имах този проблем.
              От доста време вече го нямам,НО не съм пипал нищо и това ме обърква как така се е оправило.
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                закарвам я да проверят какво и е и ако е нещо малко да го опраат ако не се разбере от кво е сам и е**л майката.май прекалено много им се утулваме на тия алфи и за тва се се оплакваме.... карай там докато харчи нормално и маслото и водата си седят и нема се коркаш.Спре да върви пък после се опрай пък пак спре.... Ако се ядосвам за секи кусур се едно нова съм я купил.... еба и майката!
                Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                Comment


                • #9
                  Здравейте колеги! Аз имам същия проблем.. По принцип са ми за смяна Ламбдата и дебитомера и си карам със омв 95.. реших последните няколко пъти да заредя ОМВ Супер 100.. проблема изчезна.. пробвай и ти да смениш горивото.. може да се оправи...
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

                  Comment


                  • #10
                    Мда и при мен по едно време така и като смених бензиностанцията - проблема изчезна.
                    ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                    Comment


                    • #11
                      смених сички бензиностанций... карам с ЕКО елда супер 100 ! проблема просто си го има ! и ако не се разбере на диагностиката какво и е ще си джаркам така!
                      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                      Comment


                      • #12
                        При мен проблемът е сходен. Някой път, когато външната темпертура е под 10 градуса при първото запалване не държи нормални обороти. Достига към 1200 и после пада до 500 и загасва или вибрира много и аз я гася. Това го прави само понякога. Една седмица беше изчезнало, сутринта пак се появи. На второ-трето запалване няма проблеми.
                        Тия дни ще сменям термостата, защото явно е блокирал в отворено положение. Надявам се да се оправи от това, но не мога да си обясня каква роля ще има скапания термостат за запалването.
                        Друго за което си мисля е стартера, щото при мен след запалване се чува доста силно стържене. Казаха ми, че четките задържат и трябва да се свали да се почисти, обаче Бобо каза да не му обръщам внимание, щото това си било така!!! при моята модификация 156.
                        Акумулаторът също не е първа младост, май си е оригиналния.
                        И последния сценарий е, че причината е в газовия инжекцион, щото от известно време карам на газ...
                        Та ако някой е решил вече подобен проблем - моля да го сподели!
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          и на мене ми седи термостата отворен мамицата му де*а! Ама незнам и аз ква връзка ще има мислих мислих... ама нишо не измислих! при мен когато с под 10 градуса навън си бачка добре и при първо палене (явно компутара пуска повече бензин заради темепературатаи си работи добре) но когато е през деня примерно нормални температури, тогава ми го праъ проблема!Държи сиобороти не тръгва да гасне ама като и подам газ и нещо се дави и глъхне неиска да качи обороти.... трябва да я задържа за да ги качи но не се оправя! На второто или третото палене зацепва! И нещо напоследък не е и от най пъргавите! За това се съмнявам в Дросел или дебитомер! А и другото което нешо ми мерише странно докато работи и то от ауспуха, отпред няма миризми при ДВГ-то, и май е нещо не хубаво изгаряне(свещи) или не хубаво дозиране на горивната смес!
                          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                          Comment


                          • #14
                            някои оправил ли е такъв проблем?
                            Honda CB 500
                            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                            Comment


                            • #15
                              Да само хубав бензин ОМВ супер 100 и няма проблем сега сум с еко супер 100 сякаш по убав.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X